Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Evelina - 15 januari 2012 12:25

Söndag,och sista dan på helgen,imorn är de dags för en ny vecka i skolan med ett nytt schema att lära in med gigantiska håltimmar! suck.. men men, det är väl bara att göra som det står, läser ju två kurser på distans nu så det får väl bli att göra en sån då på dom håltimmarna, så man blir klar med dom ngn gång så att säga! :)


Idag så får de bli en vilodag från träningen, har tränat sen tisdan så kanske är dags nu! :) iaf så har jag en träningsvärk from hell idag, herrejösses! Jäkla skidåkning, men det är ju bra att jag har träningsvärk för då vet jag ju att de där träningssättet fungerar , så det är ju kanon! :D


Har lite saker som jag skulle vilja testa på åh nu när jag ändå håller på att ska börja träna, det är dels vattengympa, har ju haft det på idrotten och det är sjukt jobbigt så det är ju kanon, sen så är det body pump som jag vill testa på, har hört att det ska vara extremt jobbigt och jag vill ju träna så jag blir helt slut i kroppen och får typ blodsmak i mun då känner jag att jag har gjort ngt! Sen så äre zumba! :) åh det är ju perfekt nu att pröva på allt det där för det är ju gratis pröva på nu så här i början av terminen, och gillar man inte de då äre ju bara att sluta annars kan man ju börja fundera lite på hur man ska göra! :)


vad som händer idag har jag ingen aning om, det får man se :)

nä, Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards