Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Evelina - 5 april 2011 19:52

Ja nu var det kväll igen då,och snart är det dags att sova! eller nae, kanske inte riktigt än men om typ 3 timmar iaf! :)

iaf så efter det att jag blogga senaste gången idag så var det dags för lunch, gulaschsoppa stog de på matsedeln, men jag tkr de verka vara typ grönsakssoppa för de var då bara grönsaker jag fick :P, efter jag hade kollat facebook efter lunchen så gick jag, Liselott och Susanne på Delins, jag och Liselott skulle köpa glass och Susanne frukt, men det slutade med att jag kom ut med både frukt och glass och Susanne kom ut med chips xD haha, var bara Liselott som kom ut med det hon gick in för att köpa :P

Sen halv två hade vi matte, och det gick väl sådär om man säger så! Sen sluta jag halv tre, eftersom jag inte kan va med på yogan p.g.a min förkylning, för man får tydligen inte vara med på det när man e förkyld så det e väl bara till åh lyda de då! Så istället hängde jag med Maria på dollar och så fick jag skjuts av henne hem sen!


och nu har jag suttit och gjort två faser till körkortet, och jag klara bägge två :D skit glad är jag! :D så nu äre  bara en fas kvar och sen äre dags för repetition fram till maj då jag fyller år! :D

Nä nu ska jag kolla på annat! :)
Tjing!

Av Evelina - 5 april 2011 11:23

oj, har visst glömt bort att blogga xD, men iaf så i söndags så tog jag det bara lugnt så jag kan inte komma på någon anledning till varför jag inte blogga då?, elr jo på kvällen så var vi ute och åkte lite bil oxå hade vi Jazmine med oss för att bilträna henne till på fredag då vi ska till Delsbo med henne till veterinären! Sen igår så körde ja på morron, och som vanligt var jag tidsoptimistisk och trodde att ja skulle hinna, iofs gjorde jag väl det åh, blev ju bara 1 minut sen :), sen så fick jag och Susanne titta på en film som vi hade missat i tordags, skrev reflektioner och sen 10,50 var det dags för att gå på "tjej snack" som var ganska onödigt men aja.. sen fick vi speedäta och speedgå ner till biografen för att titta på "hur många lingon finns det i världen" grymt bra var den! och den sluta kvart i tre så då knata ja till bussen och sen kom ja hem vi fyra och då käka vi och sen skjutsade jag mamma o pappa till morfar :) Såklart så följde ju jag med in åh, men ja körde :). och sen kom vi hem lagom till klockan åtta åh djursjukhuset! Så det hanns helt enkelt inte med nå bloggande igår åh eftersom jag inte har kommit på hur man bloggar från mobilen så får det vänta ett tag :P


Nu sitter jag på skolan, har haft svenska och har nu arbetsmiljö, sitter åh svarar på några frågor, men slutar om en halvtimme!, sen äre bara matten kvar för min del , och den börjar inte förrän halv två! så blire lite väntning men de får man stå ut med! :), får hoppa över yogan idag, eftersom man inte får ha de om man har feber och ont i halsen, och det är nåt som jag fortfarande har, så det blir till att vila!

Måste fortsätta jobba nu!
Tjing!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards