Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Evelina - 7 april 2011 13:45

Idag regnar det...åh det är inte så kul måste jag säga! men regn är ju ganska bra ändå för då försvinner ju snön snabbare, och jag måste faktiskt erkänna att jag börjar bli otroligt less på snön nu, även fast jag gillar den annars! men nu känner jag att den har funnit lite för länge...


iaf så idag så har det varit ganska lugnt på skolan idag, sitter och har arbetsmiljö nu och slutar om typ 45 minuter :) skönt, men det tråkiga tkr jag är att man inte får något ut av att man slutar tidigt för jag kommer bara hem en timme tidigare ändå, så det spelar lixom ingen roll..

iaf så är det jag som ska göra maten idag , och då blir det tacosoppa! :D gött de, så nu ska mamam o pappa förbereda lite inför det tills jag kommer hem och sen ska jag göra klart den! :) Återkommer med resultat!


Nä måste jobba nu, har vart för oseriös den här lektionen!

Tjing!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards