Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Evelina - 8 april 2011 18:57

Äntligen fredag! :D Vet inte om ja tkr att dan har vart seg eller om den har gått snabbt..


iaf så idag hade jag prov på samhällen, och sen tog ja de lugnt resten av lektionen, hade ju arbetet hemma på datorn så :P, sen vare matte och där begrep jag inte så mkt så det var inge annorlunda :P hehe, sen efter vi hade slutat så gick jag och Johanna till matsalen och käka, sen ner på köpingen och köpa present till Zin som fyller hela 20 år imorron! :D,  Köpte en till sak till mig själv åh att ha på mobilen, men kan inte avslöja vart eftersom hon då kan lista ut affären :P, sen så satt vi på en bänk åh vänta på att klockan skulle bli ett så jag kunde gå åh köra med trafikskolan, sen när de var klart så drog jag iväg och köpte mig 2 par skor för 199:-,bild kommer på dom! Sen efteråt så åkte jag,mamma o pappa o Ludde på dollar, och sen iväg till Delsbo åh hämta Jazmine som var där hos veterinären, så nu är hon slö och vinglig men annars mår hon bra!


Nu ska jag gå ut åh gå!

Tjing!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards