Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Evelina - 20 april 2011 14:18

Titta vicken tösabit som kom till världen, Måndag den 18 April 2011
  Hon e så grymt söt! :D blev alldeles kär så fort jag såg henne på bild! :D
Prinsessan tillhör min kompis Sandra, så grattis Sandra & Niklas till er dotter, och grattis Thindra & Justin till er lillasyster! :)
Bara jag blir riktigt frisk så kommer jag ner åh hälsar på, så lätt blir ni inte av med mig   

Nä nu måste jag rusa ner till lektion!
 

Av Evelina - 20 april 2011 14:03

pjuh, det var jobbigt det där åh sitta åh skriva åh försöka komma ihåg vad jag har gjort i två dagar! en sak glömde jag i måndags kom jag på när jag satt och skrev tisdagens inlägg men det får bli i ett eget inlägg det med, så har jag gjort fyra inlägg idag på mindre än en timme :P


iaf så fick jag så lov att skutta upp ur sängen tio i sex imorse för att åka med bussen sju för att kunna köra fem över åtta,drygt! men körningen gick väl ganska bra, har börjat gjort något konstigt med pedalerna som jag inte gjort förut, så ska försöka ändra tillbaks på det, och sen klara jag av rondellkörningen och halva trafikljusövningen! Men nån gång till så sitter det! :) Sen körde jag upp på skolan och det var dags för yoga, och det gick rätt bra det med, matte efter det och jag klarade matteprovet vi hade igår! :D grymt glad, sen fick vi fika på glass :) gott, lunch och sen idrott och idag var det dans med Zin & Amani, och herregud vicken dålig koordinationsförmåga jag har xD reaktionsförmågan är inte den bästa heller för att inte tala om stelheten, jäklars asså! Men kul vare! :D


Nu sitter jag i en datasal åh ska väl snart gå ner åh ha samhälle.. suck, tråkigt! men men..

nä nu har jag inge mer vettigt att säga om vad som kommer hända idag, blir väl att gå ut åh gå, åh baka lite, läsa lite teori och bara vara! :)
 

Av Evelina - 20 april 2011 13:51

Ja igår var det ju tisdag då,och då vare skola som vanligt. Svenska på morron, sen arbetsmiljö & säkerhet och sen matteprov på håltimmen och det var jag otroligt nervös för eftersom jag inte kunde någonting om det vi har hållt på med typ halva vårterminen eller nått sånt :P men jag svara på alla frågor och hoppas på de bästa.
Sen efter matten var det dags att gå till miniaulan för att lyssna på nått prat om projektarbetet i trean, och där upprepades det ju samma saker som redan hade blivit sagda -.- lite drygt vare.

Så fick vi sitta i klassrummet och prata ihop oss om hur vi skulle göra med projektarbetet, så jag,Johanna och Susanne har världens bästa idé på vad vi ska göra! :D får bara hoppas att vi får genomföra det!
så tog ja tidiga bussen hem, käka och läste teori, åh baka en kladdkaka som inte var kladdig och inte var den god heller, så ska minsann göra en ny ikväll! bara för att lixom...Sen tog jag med mig Takkos ut på en promenad och han gick fot bredvid mig utan att jag hade sagt nånting åt honom, men har märkte väl att jag var lite arg på honom bara för att han kasta sig ner i diket när jag inte var beredd så jag flög efter xD fan va ont de gjorde, och tur att ingen såg!
Kolla på huset fullt av hundar när ja kom hem, duscha och fika och sen vare big brother och sen godnatt!
 

Av Evelina - 20 april 2011 13:42

ja inte blogga ju jag igår e som jag tänkte e.. fy mig! typ, men iaf så i måndags så var det en helt vanlig dag på skolan, kollade på film på slutet av lektionen, blev "Barna från Frostmofjället"     
sen sluta vi kvart över två och då knata jag och Liselott  först ner till henne, sen vidare till en bankomat och till sist coop. Köpte glass där som vi käka på, och sen hämta mamma och pappa mig, för vi skulle åka till veterinären med Jazmine åh ta bort styngnen efter operation, och hon skrek hela vägen dit, och sen när stygnen skulle bort så sprattla hon som en galning så vi var två st som höll i hon och en klippte :P Väl hemma så käka vi, och sen tog jag o gjorde en fas till körkortet men det gick inge vidare så måsta plugga mer! Så då tog jag med mig Ludde ut och gick,


Sen så skrev jag ju att vi skulle iväg och kolla på björn, men inte såg vi nån e, men det är en stor björn som lufsar runt i byn, kolla bara vicka fossingar:
  läskigt va?! :D

sen när vi kom hem så var de dags för en unge i minuten följt av big brother och sen vare dags att sova för att invänta tisdagen..

 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards