Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Evelina - 6 april 2011 20:10

Ända sen jag kom hem idag så har jag suttit framför datorn och gjort läxor! Herre jösses!, ibland undrar man ju nästan hur en del lärare tänker som bara bunkrar på en massa läxor som man bara har två dagar på sig att göra klart. men men, jag är glad att jag inte hade några andra läxor att göra iaf!
Jag hade 2 samhällstexter och 1 samhälls prov att läsa till på fredag, en matteläxa till på fredag och sen tre svenska texter att läsa tilll imorn, så som tur var så var det ju bara två stycken läxor som man skulle skriva så det andra avverkades rätt fort så nu är svenskan färdig, och snart den ena samhälls texten! och sen får de räcka för idag!


Nä måste skynda mig åh skriva klart nu, har skrivit 1 och en halv a4 nu, så snart e jag klar! :D

Tjing!

Av Evelina - 6 april 2011 15:17

Ja idag så var de ju yoga på morron, men jag fick sovmorron istället eftersom jag ju inte kan va med! så ja sov till åtta, och sen åkte jag hemifrån klockan nio! :), sen när jag kom fram till skolan så stog de på tavlan i klassrummet att vi skulle till aulan och lyssna på nån lupp föreläsning halv elva, och efter det så gick vi tbx till klassrummet och snacka med mattelärarn, sen lunch och efter det så var det idrott men jag kan ju inte vara med på det heller så då satt jag, Susanne och Malin ute i solen och gjorde idrottsuppgift, skit härligt vare! :D,

Åh sen vare ju håltimme dírekt efter det så då drog vi på Delins och köpte glass :) Ben&Jerrys blev de idag! :)


Nu har jag samhälle och slutar klockan fyra, så då blire bussen hem och göra mat :)

Nä om man kanske ska ta åh göra lite samhälle nu då?!
Tjing!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards