Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Evelina - 21 april 2011 16:53

ja nu är påsken här! :) gillar faktiskt den ja när jag tänker efter, och då är det inte bara för att man får äta godis utan det är ganska mysigt ändå bara och sen så när påsken är över så kan man ju riktigt säga att det är vår och det gillar vi! :)
idag var sista lektion före påsklovet så det var en ganska lugn och skön dag på skolan idag, sista lektionen blev inställd så vi sluta halv ett idag efter svenskan, så det var otroligt skönt! Så då hämta mamma åh pappa mig, så åkte vi ner på köpingen åh fixa present till brorsans tjej som fyller år imorron men som vi ska fira idag. sen så köpte vi årets första mjukglass, gött vare måste ja säga! :D


Nä nu är det sent och jag måste ju duscha kom jag på, så bäst jag sticker iväg åh gör de nu då!


Glad påsk!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards