Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Evelina - 11 april 2012 15:39

Onsdag och lillördag är det idag! kom just på att nu har halva mitt påsklov gått och vad har jag gjort? inte är de då mkt e! Men det är skönt att bara ta de lugnt åh göra det som faller in åh, åh inte bara ha en massa måsten åh en massa inplanerat som man ska göra! :) Ta dagen som den kommer lixom!


iaf så vakna ja tidigt idag, redan halv tio och det är tidigt de när man sovit till elva - tolv ngn gång i några dagar! :) hade lust att baka bulle åh idag, men efter lite letande upptäckte jag att jag inte hade ngn röd mjölk hemma, hade bara lättmjölk och det kan man ju inte baka på och sen så hade jag ingen jäst och inte så mkt mjöl som behövdes, så det blev inget bulbak men däremot gjorde jag min första rulltårta också gjorde jag kanelkubb :) kanelkubben gick att äta men får se hur det blir med rulltårtan! :P


vad som händer ikväll har jag ingen aning om, iväg åh handla lite iaf så att jag kan baka bulle imorn istället. sen tror jag det lutar åt en promenad om det slutar regna vill säga, är ju inge kul åh gå i regn e! Då tänker jag nog banne mig ge mig ut på en långpromenad åh, inte en mil kanske men nästan :) skönt åh gå!

Nä nu ska jag spela lite cs innan det blir mat!

adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards