Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Evelina - 23 april 2012 09:44

Ytterligare en ny måndag och ytterligare en ny vecka! Det här är även sista veckan i april så snart har vi hunnit med april med! Kära nån!


iaf så har de vart lite lugnt på bloggfronten i helgen, har iofs knappt suttit med datorn så det är väl kanske inte så konstigt :P elr ja jag har väl suttit med datorn men inte haft tillgång till internet så har bara spelat sims 3 :). men i lördags så var det ju rätt dåligt väder om man säger så, det snöade.. så då tog jag det lite lugnt, spela sims större delen av  dagen och sen så vid tre så åkte vi åh gratta Maria :) och sen senare på kvällen så va ja, mamma o pappa ute o åkte lite :)


igår så var det söndag och då var det ju jättefint väder ute så var ute hela dagen, rensade lite ogräs runt stenplattorna och sånt där :) sen så löste jag klart hela helgens korsord nästan helt själv oxå, kände mig ju ganska stolt om man säger så! :D på kvällen var ja o pappa ute och gick med hundarna, och dom skötte sig så bra så, som dom brukar! :)


nu så sitter jag på skolan och skriver på projektarbetet, hade tänkt skriva klart det idag så att det är klart. ska även försöka göra klart boken och knäppa ett kort. så får vi se hur det går!


nä nu ska ja jobba

ha en bra dag! adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards