Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Evelina - 27 april 2012 18:49

Tänkte att jag kunde ta och visa lite bilder som jag knäppte för ett tag sen, var ju ett tag sen jag visade lite bilder så nu fick det bli ett inlägg med bara bilder för en gångsskull! :)


             

Av Evelina - 27 april 2012 18:20

Har en liten fundering och en fråga till er läsare, snart tar ju jag studenten och då ska det ju vara klänning åh fina skor till det, men jag hatar och då menar jag verkligen hatar att köpa skor, det är det värsta jag vet, finns aldrig några skor som jag kan ha utan att få stora köttsår till skavsår på hälarna och jag vill inte ha högklackat åh helst inte ballerina.Så då tänkte jag att istället för att slänga bort hur mkt pengar som helst på ett par sandaler som sällan kommer att användas så måste jag väl lika gärna kunna ha converse på mig? vita äkta converse? vad tror ni om det? Conversen kommer jag ju att använda eftersom att det är en av de få skor som jag inte brukar få skavsår så det blir ju ett bra köp, men frågna är ju om man kan ha det på en student till en vit klänning eller ser det skit konstigt ut?

   


Så nu vill jag ha ett svar på den här frågan :P kommer det inte att gå får jag väl antingen köpa ett par andra skor då elr så får jag väl gå i foppatofflor elr barfota!


idag så hade jag bara bild hela dan, satt och ritade med akrylfärger och råkade få färg på händerna så nu kliar det som fan över hela kroppen och har så gjort ett tag, skulle kännas grymt skönt att bada i kylbalsam nu kan jag ju säga! annars så har det väl inte hänt så mkt idag, tänkte ut åh gå nyss men då spöregnade det men nu vet jag inte riktigt vad det gör, frågan är ju om man vågar sig ut kommer väl börja spöregna direkt med min vanliga otur!


nä nu ska jag fortsätta kolla på tv:n!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards