Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Evelina - 25 april 2012 18:44

Lillördag igen, eller onsdag om man hellre vill det! och nu är det bara en skoldag kvar den här veckan och sen är det långhelg! känns bra! :)


iaf så idag då så innan jag åkte till skolan så tog jag med mig Ludde fram på byn o handla lite och sen hem, eftersom jag skulle ha bilen på eftermiddan och mamma behövde ha lite saker från affärn så åkte jag åh köpte det, kan va snäll ibland faktiskt :P haha! men iaf så kom jag iväg lite sent så jag kom hem lagom tills dess att det var dags att åka iväg till skolan för att vara framme till klockan tolv! men jag kom fram  i tid och då gjorde jag klart den sista uppgiften i lindrande vård, åh lämnade in boken så nu är det bara redovisningar kvar och det är när övriga gruppen är klar med sina uppgifter så att vi kan redovisa det! allt är ju klart så de är ju bara åh skriva ut lixom :)


så jag sluta när det var gjort och sen så väl hemma löste jag lite korsord, käka lite mat och prata med mamma o pappa! åh nu har jag o Ludde varit ute och gått en sväng, bara min prins och jag <3 resten av kvällen kommer jag tillbringa framför skilda världar, har ont i huvve igen så har inte så stor lust att göra så mkt annat!


imorn är jag ledig och då blir det förhoppningsvis en tur till den här prinsessan:
 

och se hur hon mår, ska nog ta o longera henne lite grann oxå åh se hur det går! :) återkommer om det imorn :P haha!


nä nu blire skilda världar!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards