Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Evelina - 28 april 2012 19:42

Nu är det lördag igen, och nu är de ju långhelg åh, super!


iaf så idag så har jag inte gjort så himla mkt, sov till tio, löste melodikrysset och käka frukost. Sen åkte ja o pappa iväg åh handla lite, sen så fixade vi lite på gravarna tog bort ljungen och granriset så det är bara att plantera penseér där sen :) sen så har jag bara suttit ute och tagit det lugnt!


åh idag är det ju inte heller vilken dag som helst utan det är min lilla prins födelsedag! <3

    
Grattis Takkos på 5års dagen <3

och eftersom det är Takkos födesledag så är det även Jacks födelsedag <3

   
hade allt varit som det skulle hade vi firat dig idag <3 men vi får tänka på dig lite extra en dag som den här istället, jag saknar dig så min älskade vän <3 Skulle göra vad som helst för att bara få krama dig en sista gång, att få sitta med dig i knät en sista gång, att få ligga bredvid dig i hundkojan en sista gång och att bara få gå ut och gå med dig en sista gång <3


Nu ska jag gå ut på en födelsedagspromenad med Takkos!

Ha en trevlig lördag kväll!

adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards