Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Evelina - 16 april 2012 19:48

Nu är det en ny vecka med nya tag! :) Nu har snart halva april gått och snart är det studenten. En kompis hade räknat ut att det bara var ca 30 skoldagar kvar till studenten, alltså bara 1 månad! Käära nån, det är ju snart! Shiiit.. kanske måste börja leta efter en studentklänning, åh skor åh hela kittet! Jösses


iaf då så idag så åkte jag till skolan klockan nio imorse, men klev av hos Johanna och gick med henne upp till skolan :) skönt med en promenad på morron! sen så skrev jag på projektarbetet, och det är lite svårt att veta vad man ska skriva när man haft ett praktiskt projekt och inte ett teoretiskt, men men, det blir nog bra i slutändan! :) sen så vare ju svenska åh, skrev klart då om elefantmannen, men internet ville inte samarbeta med mig på skolan så skicka iväg det hemifrån. sluta halv tre så gick ner till bussen då. var svin kallt att stå ute och vänta på den bara men men! vad gör man!


nu ikväll så var jag o kika till evelina, men kolla bara genom bilen och hon gick iaf åh åt så det är ju bra ändå, bättre än att hon skulle ligga ner iaf! sen nu så har jag räknat över mina timmar på projektarbetet och jag hade visst 60 timmar, hade missat flera sidor som satt ihop när jag räkna förut xD bra där Evelina, jättebra! haha


nä nu ska jag ta o kika på nå annat!

ajöss!

Av Evelina - 16 april 2012 19:31

Ja nu var det ju ett tag sen jag bloggade igen om man säger så! har väl hänt lite grejer tror jag så att jag inte haft tid att sitta med datorn :)


i torsdags då så var det meningen att jag skulle baka bulle, men det blev inte så, utan var ute i finvädret istället med mamma o Ludde :) sen så for mamma iväg åh jobba och jag åt lite lunch och titta på Anna Pihl. Sen så fick jag något ryck och börja städa och därefter så putsade jag fönster och bytte gardiner i 6 av rummen nere, var bara köket som jag inte gjorde nåt i för där bytte vi gardiner till påsk :) så härja runt lite grann och sen så var jag o pappa ute och åkte bil.


på fredan så var jag till Emelie och hälsade på, sen så gick vi på köpingen och kika lite grann, köpte en bok och en hemlig present, tänker inte tala om vad som är hemligt förrän alla fått veta bara Sandra kvar nu :P, men du får vänta tills vi träffs :P hehe, sen så åkte vi runt till djuraffärn, granngården där köptes en leksak med kattmynta till kattera och kattströ! till sist dollar och sen hem till Emelies lillebror och hälsa på honom :) sen innan jag åkte hem så var ja in o handla en sväng.


på lördan så var jag ute nästintill hela dan, brorsan och maria var hit också åh bytte däck åh lite sånt där! :) sen på kvällen tog jag det bara lugnt,titta på smartare än en femteklassare men jag kunde inte många frågor kan jag ju säga :P skulle åka ut direkt om jag ställde upp i de :P


sen på söndan så var jag upp tidigt, åkte till Evelina och kolla hur hon mådde, hon har fått fång så hon har jätteont i fötterna. Försökte gå med henne men hon blev bara sur och hon ville inte gå så lät henne vara när det var första gången vill ju inte göra henne rädd för mig heller. men nästa gång ska jag vara lite envisare! var där en stund och sen när jag kom hem satt jag först ute i solen o ha de bra o sen tvätta ja bilen innan jag åkte ner på byn och handla lite till fruktsalladen och laktosfriyoghurt till mig :), sen efter middan så var jag ute och gick med Takkos, vi gick ca 9 km åh de var skönt åh komma ut o röra på sig. var hemma lagom tills det var dags att börja göra fruktsalladen och var klar lagom till mästarnas mästare började klockan 8! :)



Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards