Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Evelina - 6 februari 2013 19:47

Onsdag idag och idag så har jag vart rätt flitig :)

fick sovmorron till halv nio innan Molly ville ut! Gick upp, åt frukost åh gjorde mig klar sen vid tio for jag iväg åh hämta upp Carro så for vi fram på byn på hälsocentralen för vi skulle vaccinera oss mot tbc, åh de gjorde inte alls så ont som jag trodde de skulle göra! Gjorde nog ondare på Carro!

sen så for vi till ljusdal en snabbis åsså for vi hem till mig åh skrev klart första examinationsuppgiften åh skicka in den, så nu e vi på g på riktigt!
Sen när jag skulle skjutsa hem Carro så följde Molly med ut åh då, åh tror påfan så smet hon ju! Typsikt! Så fick jaga na men så tänkte ja att ja skulle testa vända åh ropa hejdå, ja då gick de ju bra för då vände hon åh kom tbx! Sen när vi kom hem igen så fick hon mat åh sen så gick vi ut åh skotta snö, hade ju skotta bort snö igår så de inte skulle gå att hoppa över, men såklart så lyckades hon med det ändå, efter två misslyckade försök att ha na på gräsmattan så hämta ja Takkos spårlina åh satte fast na i den så fick hon va me ändå, åh de gick ju som de gick men hon lessna efter ett tag på att jaga snöskyffeln :P haha!

Nu ikväll så har jag suttit åh läst bara! gjort klart studieuppgift 2 så nu ska de nog gå bra att ha seminariumet på fredag, sen så har jag läst lite ur omvårdnadens grunder med men jag blir ju så trött i huvve!

Nä nu börjar farmen igen så ska kolla på de nu åh så blir de fotboll sen, sverige - argentina :D
ha de bra!
adjö

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards