Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Evelina - 23 februari 2013 22:24

Idag är det lördag och idag har jag gjort klart kurs 1 :) känns bra!

Sov till halv nio imorse åh sen så gick vi upp åh käka frukost åh löste melodikrysset! Gick ut med Molly för att hon ville ut åh tro på fan så hoppa hon över staketet!! Så då va de bara till att skotta bort snön som var utanför staketet så nu e de högt på andra sidan men de finns ju efter vägen åh som hon kan hoppa över men där är det ju stenhårt så de finns ju inte en chans att man ska kunna skotta bort där! Men får hoppas att de räcker sådär!
Sen kom brorsan, Maria åh Zeb åh hälsa på så då blev de massamassa Zeb&fastermys :D

Nu ikv har ja kika på melodifestivalen åh sprungit ut åh in me Molly tusen ggr som har suttit åh skrikit med dörren, hon e ju så duktig nu att hon först går åh skriker vid dörren när hon ska ut åh sen kmr åh säger till en själv att hon vill ut :) min lilla tjej?

Nu ska jag ta åh kolla på skilda världar åh hoppas att Molly tänker lägga sig åh sova, hon har nyss vart ut åh gjort ifrån sig så det kan inte vara drf hon skriker heller men tror att hon upptäcktalla nya lukter som har kommit fram nu när det är töväder åh snön börjar smälta så de e drf hon skriker :)

Nä skilda världar vare ja!
Adjö

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards