Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Evelina - 8 februari 2013 20:40

Fredag idag och idag ringde klockan redan halv fem! Tycker det känns som en omänsklig tid att kliva upp på ja, sen att jag hade så fruktansvärt ont i armen igår kväll så jag inte kunde sova förrän klockan var över tolv så var man ju skapligt trött när klockan ringde!


For med sextåget till Gävle och tog bussen till skolan, skulle ju ha kunna gått åh men var alldeles för trött åh frös för mkt för att de skulle vara skönt att gå! Hade ett seminarium 8,30 till 10 och sen var de dötid från tio till ett, så då var vi ngra st som gick till en pizzeria mittemot skolan åh käka lunch ist för att äta på skolan, var ju billigare åh, skollunchen kostar 80/90 spänn medans pizzan gick på 60 spänn bara :P haha! Liite skillnad!

Sen hade vi drama från 13 - 15,30, fick sluta en timme tidigare så fick åka 16;15 tåget hem och var hemma vid halv sju!


haft ont i armen idag med, usch, förbannade spruta!! Blää! åh så här ska jag ha de i minst 6-8 veckor till, fy fan!


Nu försöker jag hitta en vetenskaplig artikel men det vill inte funka som jag vill så jag tror jag skiter i det här ikväll, verkar vara nån fel på servern så då kan jag ju ändå inte komma åt ngnting!


Näe, nu har jag inge mer åh säga åh Molly går runt åh skriker så jag blir galen så ska väl se om hon ska ut elr om hon bara bråkar för bråkandets skull! hehe

ha en fortsatt trevlig fredagkväll!

adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards