Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Evelina - 27 februari 2013 12:20

jahapp så har även jag åkt dit! Den förbannade förkylningen har hittat även till mig, typiskt. Som "tur" är så har jag bara ont i halsen och är täppt och lite örvärk och jag hoppas verkligen att det stannar så! Jag har inte tid att vara sjuk nu! Verkligen inte! Men jaja det är väl bara åh tacka och ta emot, pussade ju på prinsen i helgen och han var förkyld så jag får väl skylla mig själv men man kan ju inte stå emot :)


titta bara va charmig han e:
 
Hjärtat smälter<3


Knäppte lite kort på Molly åh idag så kan ju visa dom med :)
       
min fina tjej <3


nä nu ska jag fika innan det är dags att gå åh kolla på skidåkning! Vm i Val di fiemme! :)

Adjö!


Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards