Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Evelina - 24 februari 2013 19:04

söndag och jag insåg just att det är fullmåne, inte konstigt att det inte gick att sova igårkväll! Det bådar inte gott inför kvällen då jag måste somna i tid för att orka upp imorron bitti! Men hoppas att det går bra iaf!


Idag då så fick vi sova till halv nio igen, hon är duktig min lilla tjej :) Sen så tänkte jag ju att jag skulle ut åh åka skidor men hade ont i knä så det var bara till att stå över, vill inte bli sämre i det e! Men vi tog åh for ut åh åkte lite bil istället, gick ju bra det med :) hemma igen så fikade vi lite grann sen tog vi med oss Molly & Takkos ut på en promenad och det gick jättebra!


sen nu så har jag väl inte gjort så mkt, tänkte väl att jag skulle ta och kolla om jag hitta nån ny musik som jag kan ladda in på mobilen så jag har nåt att lyssna på påväg till Gävle imorron, är ju skoldags imorn igen och gå igenom en ny kurs och sitta på en föreläsning!


Nu längtar jag till våren är här, nog för att jag älskar vintern åh att åka skidor åh allt det där men nu har det vart vinter så länge och jag är så otroligt trött på att ha på mig vinterkläder så nu kan våren gärna få komma hit! Är ju plusgrader nu så de bådar ju gott :)

Omplåstrade fingrar har jag åh, tummen har jag ett plåster på för att jag lyckades skära mig i den när jag skar skinka igår, sen skotta jag ju snö i torsdags utan handskar och fick blåsor som gick sönder och som spricker sönder och blöder åh varas åh jäklas så då får man plåstra! Får väl se hur det går åh duscha med dom här plåstren sen men då e de väl bara att sätta dit nya då antar jag!

nä men nu har jag inge mer vettigt åh säga, blir så trött i ögonen åh så nu sätter jag punkt här!
Trevlig söndagkväll!

Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards