Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Evelina - 21 februari 2013 19:16

Idag äre torsdag då och idag då så sovbåde jag och Molly till klockan 9 :) mysigt!
Gick upp åh försökte starta en bil med startkablar men de gick inte åh sen så for jag iväg åh åkte skidor en sväng, gick sådär men klara under 25 min iaf :)
Hem, duscha åh käka frukost åh kolla lite på skidåkning, skidvm börja ju igår :)
Efter det så for jag iväg till Carro så skrev vi klart rapporten åh skickade in den så nu e de klart :) sköönt!

Nu ikväll har jag inte gjort så mkt, vart ute åh gått med Molly en sväng åsså nu ligger ja o kollar på skilda världar, fick ju den nyaste volymen idag så nu ska här kollas :D
Åh de ska ja fortsätta med nu,
Hejda

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards