Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Evelina - 7 februari 2013 22:27

torsdag och snart e de slut på veckan!

idag sov jag o Molly till kvart i nio, hoppade upp när hon skrek åh gick ut med henne åh sen donade jag på med de vanliga, satt åh fundera på vad ja skulle gö, enligt rapporter jag fick så va inte skidspåret uppkört så de blev ingen skidåkning på förmiddan iaf, åh sen så när ja satt åh läste lite omvårdnadens grunder så ringde carro så bestämde vi att ja skulle komma till henne så skulle vi börja på en uppgift så jag skynda mig åh städa åh fixa åh dona med det jag skulle åh Molly hann med åh rymma en sväng åh! Sen så for ja iväg åh kärlsortera lite innan jag for hem till Carro! Va där ett tag men vi kom inte så långt ska göra klart på tåget imorgon!

Hemma så prata ja me mamma som precis kommit hem åh tänkte att ja skulle bara ta någe att äta så skulle jag ge mig ut i skidspåret sen men det glömdes bort! Så nu känner jag mig tjock som en jävla elefant åh de känns som att ansiktet svullnar upp till en jävla boll åh att jag snart rullar fram åh sen har ja en grym ångest för att jag inte har kommit igång med träningen än, skulle verkligen behöva nån som pushade på åh stog åh skrek åt mig så jag tränar hårt som fan! Nån frivillig?
vid halv fyra ja började göra mat, blev lasagne idag, göttans! Lukta illa om Molly så de va till att duscha henne efter jag borstat tänderna på na, kammat na och klippt klorna så nu e hon fin :)

nu ligger jag i sängen åh ska ta åh sova bara det här har publicerats, klockan ringer 4.30 imorn för att åka med tåget klockan 6 till Gävle sen kmr jag hem halv åtta imorn kväll! Tjohoo va kul på en fredagkväll! :P

nä sova vare ja! Men kolla på bilden så ser ni va fin Molly e :)

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards