Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Evelina - 26 februari 2013 13:04

tisdag idag och för en gångs skull känner jag mig riktigt utvilad! :) Underbara känsla!


klev upp vid kvart över sex imorse för att skjutsa iväg mamma på jobbet, hem och ge Molly mat och sen så gick vi upp åh la oss åh sov igen och vaknade klockan elva! Jisses amalia, det jag hade tänkt gjort idag fick skjutas åt sidan men det var det lätt värt, länge sen jag kände mig så pigg som jag gör nu :) sen så tror jag inte att jag ska åka nå skidor idag, känner mig lite konstig i kroppen och lite småont i huvve så spar mig till imorn när ja ska iväg åh simma med Emelie :) Huvvevärken kan iofs bero på att jag sitter med datorn utan glasögon så ja :P haha!


Iaf så är mina böcker på väg :D Känns bra, jag börjar gilla adlibris, beställde dom i söndagskväll och dom skickades nu imorse så imorn elr på torsdag borde jag få dom vicket innebär att jag kommer kunna göra klart åtminstonde en uppgift i helgen! Grymt! :D


Annars då, jo bokrean börjar idag så ska hämta mamma när hon slutar klockan två så ska vi åka ner då! Bokrean är ett måste! =) sen såå har jag knäppt en massa kort nu på morron på Molly som jag tänkte visa men kan inte göra det nu för sitter med fel dator, åsså hade jag tänkt åka åh lekt lite paparazzi med prinsen åh ikv men eftersom jag inte vet om det är nån förkylning jag har i kroppen eller om kroppen är chockad över att ha fått så mkt sömn så vågar jag inte riskera nånting, beror iofs hur det här utvecklar sig under dagen :) kanske försvinner åh när jag kommit igång!


nä men nu är klockan över ett och jag lovade mamma att dammsuga lite idag så bäst att göra det då för snart är ju klockan två :)

ha en trevlig dag!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards