Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

En ny vecka och en ny måndag!

Av Evelina - 16 april 2012 19:48

Nu är det en ny vecka med nya tag! :) Nu har snart halva april gått och snart är det studenten. En kompis hade räknat ut att det bara var ca 30 skoldagar kvar till studenten, alltså bara 1 månad! Käära nån, det är ju snart! Shiiit.. kanske måste börja leta efter en studentklänning, åh skor åh hela kittet! Jösses


iaf då så idag så åkte jag till skolan klockan nio imorse, men klev av hos Johanna och gick med henne upp till skolan :) skönt med en promenad på morron! sen så skrev jag på projektarbetet, och det är lite svårt att veta vad man ska skriva när man haft ett praktiskt projekt och inte ett teoretiskt, men men, det blir nog bra i slutändan! :) sen så vare ju svenska åh, skrev klart då om elefantmannen, men internet ville inte samarbeta med mig på skolan så skicka iväg det hemifrån. sluta halv tre så gick ner till bussen då. var svin kallt att stå ute och vänta på den bara men men! vad gör man!


nu ikväll så var jag o kika till evelina, men kolla bara genom bilen och hon gick iaf åh åt så det är ju bra ändå, bättre än att hon skulle ligga ner iaf! sen nu så har jag räknat över mina timmar på projektarbetet och jag hade visst 60 timmar, hade missat flera sidor som satt ihop när jag räkna förut xD bra där Evelina, jättebra! haha


nä nu ska jag ta o kika på nå annat!

ajöss!

 
 
Ingen bild

Lollo

16 april 2012 20:07

hej! superfin blogg! har läst den länge, och jag gillar att du är så personlig och vardaglig, precis som man ska vara.
älskade dina inlägg om när du skrev att du tränade, tex. att du var ute och gick visst antal minuter, åkte skidor, red häst, PW med dina hundar, simmade... man blir så peppad av att läsa detta! du har väl inte slutat? hakade på dina ideer och vill så klart fortsätta, men det var lite roligare när du skrev ut allt här på bloggen så jag kunde "härma" dig om jag säger så, hihi! :)

PS. har ingen blogg själv men funderar på att starta en som liknar din :) // Lollo! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 maj 2017 10:59

Hoppsan, här har det visst varit tyst som i graven länge nu. Kollade och sist jag skrev var nån gång i juli förra året. Jösses!   Har ju hänt en hel del sen jag skrev här sist, jag har fått fast anställning på avdelningen! Så grymt skönt och veta...

Av Evelina - 19 juli 2016 00:06

Så var den avverkad, den första arbetsdagen efter semestern! Den gick över förväntan :) tog inte så lång tid så var man inne i det igen åh de mesta gick av bara farten :) Blev sovmorron idag med, sen så har ja åh Molly vart ute på en liten promen...

Av Evelina - 17 juli 2016 22:20

Nu så är söndan över, åh därmed är min semester nu bara ett minne blott! Imorn är dags för en ny arbetsvecka, har inte alls ångest över de! Haha Idag har ja inte gjort nånting, bara tagit de lugnt åh laddat upp de sista batterierna så jag klarar ...

Av Evelina - 16 juli 2016 22:47

Idag är det lördag, näst sista dan för den här veckan! Idag har jag o Molly vare på marknad åh karneval på byn, marknan va väl lika dålig som vanligt, men karnevalen va bra :) gjorde sällskap med mamma, pappa, hans, maria åh prinsen :) sen efter ...

Av Evelina - 15 juli 2016 22:59

Så var även fredan över, jisses, va tiden rusar iväg! Hinner inte riktigt med! Idag har ja inte gjort så mkt, tror ja iaf! Ska ja vara riktigt ärlig så har ja inte nån koll alls faktiskt på vad jag har gjort idag, så det var väl de vanliga antar ...

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards