Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Tisdag!

Av Evelina - 24 april 2012 20:38

Tisdag igen, och idag är jag lycklig! :D För idag så gjorde jag, Malin och Susanne klart vårat projektarbete och lämnade in det, och det känns så gryyyymt skönt att vara klar med det så ojojoj! Nu kan man ta det lugnt, och tänk vad härligt att få sitta med datorn UTAN att skriva på det där förbannade projektet eller fundera elr göra ngt annat som har med projektet att göra! Shiiit! :D


iaf så idag så var jag i skolan från ett till typ halv fyra tror jag klockan var när vi åkte därifrån! hade svenska först oxå klassråd sen ochså gjorde vi klart projektet sen dårå! :) så när jag kom hem då så åt jag gväl lite middag och sen var ja ute, rensade upp allt ris som låg i skogen framför Takkos, så nu ser det fint ut där igen! Ser nästan ut som innan Dagmar kom och hälsade på, förutom att det fattas väldigt många träd vill säga! :P haha!


va mer ska jag berätta då? joo Ludde har gått ner i vikt så nu ska vi ta o ringa åh beställa tid hos en veterinär som ska få kolla honom och se om han har njursvikt, både vill och inte vill veta.. hoppas på det bästa åh att det inte är något fel på honom! Han blev så ledsen när jag skulle åka idag åh han inte fick följa med så jag tyckte så synd om honom, var nästan så att jag inte ville åka!  Igår när ja var på dollar med Lotta så köpte jag en egen kudde till Ludde åsså fick han ett ben, bara för att skämma bort honom lite :)

 
Min sötnos <3

  
Min allra bästa vän <3

 

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 maj 2017 10:59

Hoppsan, här har det visst varit tyst som i graven länge nu. Kollade och sist jag skrev var nån gång i juli förra året. Jösses!   Har ju hänt en hel del sen jag skrev här sist, jag har fått fast anställning på avdelningen! Så grymt skönt och veta...

Av Evelina - 19 juli 2016 00:06

Så var den avverkad, den första arbetsdagen efter semestern! Den gick över förväntan :) tog inte så lång tid så var man inne i det igen åh de mesta gick av bara farten :) Blev sovmorron idag med, sen så har ja åh Molly vart ute på en liten promen...

Av Evelina - 17 juli 2016 22:20

Nu så är söndan över, åh därmed är min semester nu bara ett minne blott! Imorn är dags för en ny arbetsvecka, har inte alls ångest över de! Haha Idag har ja inte gjort nånting, bara tagit de lugnt åh laddat upp de sista batterierna så jag klarar ...

Av Evelina - 16 juli 2016 22:47

Idag är det lördag, näst sista dan för den här veckan! Idag har jag o Molly vare på marknad åh karneval på byn, marknan va väl lika dålig som vanligt, men karnevalen va bra :) gjorde sällskap med mamma, pappa, hans, maria åh prinsen :) sen efter ...

Av Evelina - 15 juli 2016 22:59

Så var även fredan över, jisses, va tiden rusar iväg! Hinner inte riktigt med! Idag har ja inte gjort så mkt, tror ja iaf! Ska ja vara riktigt ärlig så har ja inte nån koll alls faktiskt på vad jag har gjort idag, så det var väl de vanliga antar ...

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards