Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Evelina - 7 november 2012 20:43

onsdag och lillördag idag åh herre jösses va de har blåst idag! nästan så att man har trott att man skulle blåsa.bort när man vart ute :P

idag så har jag inte gjort mkt e, bara tage de lugnt, va fram på byn en sväng bara! sen så har ja städat valpens bur så nu e de mesta klart inför hennes ankomst så de känns bra :)

nu ikväll har ja träffat min lille prins :) va riktigt mysigt! om de inte blåser imorn så ska jag nog ta åh gå dit åh låna han en sväng åh gå ut åh gå en stund :) mys!

nu sitter ja o kiker på bonde söker fru åh de ska jag fortsätta med nu :)
ha en trevlig kväll :)

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards