Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Evelina - 29 november 2012 09:47

Jisses vicken julkänsla jag har nu, och då är det bara november än! Har inte ens kommit till första advent än :) Men man kan väl inget annat få när man äter pepparkaka, dricker julmust, lyssnar på julmusik och kollar på snön som faller utanför fönstret! :) Torsdagsmorronsmys på hög nivå!


Ni kommer ihåg att jag skrev i tisdags att jag inte ville jobba onsdag och torsdagkväll? eftersom det var så mkt som jag skulle se på tv? Nu kan jag ju bara tala om att det sket sig, jag jobbade både igårkväll och ska jobba nu ikväll! Men jag får väl skylla mig själv som tar på mig jobb då men jag vill ju ha pengar åh :) hehe! Kommer nog behövas med alla julklappar jag ska köpa ;) hehe! sen igår medans jag skulle gå in på jobbet så ringde bemanningen om mera jobb, den 7,8 & 9 december! Heeela helgen! Jösses :) Men det ska nog gå bra, jag får ju pengar ;)


Idag då så hade jag täntk att jag skulle ta och städa lite så att jag och Molly kan gå emot mamma imorn när hon har slutat jobba ist för att städa då! Får se om man hittar på nåt mer, skulle ha bakat nå åh! Men vet inte riktigt vad! Börjar jobba klockan tre idag så jag borde hinna med en hel del om jag bara sätter fart men det är ju det där med att komma igång åh som e så svårt! Men de e väl lika bra att göra det så man har det överstökat!


Just det ja, var med om en nära döden upplevelse igår åh ja! Igår kväll när jag skulle åka ifrån jobbet så åker man ut för en ganska brant backe, som var jävligt hal! Började bromsa när det var halva backen kvar för att hinna stanna till jag kom ner till stora vägen! Trodde jag ja! Spelade ingen roll hur mkt jag bromsa så gick det lika snabbt ändå så fick ställa mig på bromsen och då börja bromspedalen studsa som den gör när det är halt! Men preciiiiis innan jag kom ut i stora vägen så fick jag stopp på bilen, fy fan, var stensäker på att jag skulle glida rätt ut i vägen, usch! våger knappt köra ut för den ikväll men jag måste väl antar jag, hur ska jag annars komma hem lixom?


Nä nu ska jag sätta fart så jag blir klar någon gång!

ha en trevlig dag!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards