Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Evelina - 18 november 2012 11:31

Idag är det söndag och sista dagen på veckan och det känns nu som att det vore kväll snart men det blev ju en tidig morgon idag så det är nog därför som det känns så! Sen har jag ju hunnit med lite grann oxå så ja :)


iaf så började dagen klockan 7 idag, då lillfröken ville ut! Så vi gick ut åh hon gjorde sina behov, duktiga tjejen :) Sen va vi väl ut 4 gånger till på typ 40 minuter så vi hann med lite :P Det ska ju ut efter det har sovits åh ätits åh lekts för att hon ska bli rumsren och vi är på god väg :) Idag har hon bara misslyckats 3 ggr åh gjort inne åh då har vi inte vare tillräckligt uppmärksamma på hennes signaler! :) Så hon lär sig snabbt lillfröken!


Annars då, jo vi var ut en gång i natt med, kvart över två då hon gjorde sina behov sen gick vi o la oss åh somna direkt :) Sen så har vi haft lite borstning och kloklippningsträning oxå! :)


Vad som händer idag har jag ingen aning, funderar på om jag ska ta o hälsa på broder en sväng åh träffa lillprinsen :) Har ju mystid innestående där sen igår så kanske man ska utnyttja den idag ;) hehe!
Nä nu ska jag ta o gå åh klä på mig innan det e dags för mat för Molly åh sen blir de ju ut en sväng igen :)

ha en trevlig dag!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards