Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Evelina - 10 november 2012 18:27

Idag har det vart en sån där trött och seg lördag som man inte har gjort ett dugg på! Men ibland är det väldigt skönt att ha såna lördagar oxå :)


Tog sovmorron till kvart i elva idag, såå skönt! Var riktigt länge sen som jag kunde sova så länge, senast var väl i våras kanske? vet inte faktsikt, men tror inte det är nåt som jag vill göra varje dag, för man blir så trött åh seg sen resten av dan när man sovit för länge, men jag måste ha vart rätt trött för jag somna halv ett i natt och sen så sov jag som en stock hela natten ända till kvart i elva! Inte lika djupt hela tiden för jag kände när Findus rörde på sig, men tillräckligt djupt för att inte vakna om ni fattar hur jag menar :)
sen så har jag inte gjort mkt, suttit med datorn, fixat klart det sista inför valpens ankomst så nu räknar jag bara dagarna :) sen så har jag löst korsord, satt med samma korsord i typ 3 timmar elr nåt sånt, blev inte riktigt klar men nästan så! Mamma blev inte riktigt lika glad eftersom jag tog hennes söndagsjobb :P hähä!


Vad har jag gjort mer? jo jag har bakat en sockerkaka som ska bli tårtbotten eftersom det är farsdag imorn så måste ju pappsen få en tårta :)
men nånting jag inte har gjort idag, var att gå ut åh gå med Takkos, iofs så trodde jag att brorsan var ute och jaga med han så jag tänkte inte på det, men det visade sig sen att han inte var det så ja, han fick en vilodag idag han med :)
Känner att jag måste bli bättre på att gå ut åh gå nu, åh springa! Men nu har jag inte känt av halsen på två dagar så nu tror jag att jag ska testa åh springa imorn åh se om mina knän håller med, har ju börjat fått ont i BÅDA nu.. skjut mig.. elr byt knän med mig åtminstone så jag får SPRINGA!!


Nä nu ska jag kika runt lite innan jag ska gå åh kolla på Johan Falk! :)
Adjöken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards