Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Evelina - 27 november 2012 10:28

Ojdå, här var det inte skrivet på ett tag! Har väl vart lite fullt upp så det har inte riktigt funnits tid till att skriva och om jag ska vara riktigt ärlig så har jag glömt bort det med :P haha!


men iaf så idag är det tisdag och Molly sov ända till klockan 7 imorse! Duktig flicka :) Så prata lite med mamma innan hon skulle fara och sen gick vi upp och la oss igen och somna och vakna klockan kvart över nio av att telefon ringde, så då blev det lite panik eftersom Molly bruker äta vid åtta,nu blev det ju bara en timme sent så det blir inte sån stor skillnad, vare värre om vi sovit till typ tio, halv elva eller nåt sånt! :) Åh idag ska jag iväg åh jobba och igen, på kära plan 1! :) Börjer två och sluter tio, så Molly blir själv mellan två och tre men det ska nog gå bra det med :)


Joo i Fredags var det ju Zeb & faster mys hela eftermiddan! Myspojken min! Det gick kanonbra åh ha han helt själv, hade ju ersättningne hemma här så det var bara att ge han när han blev otröstlig och han började grina en gång så började koka vattnet då så att det hann svalna innan han var riktigt vrålhungrig, men efter lite musikspelande, vissling och sjugning så blev det bra så vänta till mamma kom hem innan jag gav han mat, Sen var han tyst och glad resten av tiden :) Sen på kvällen var faster och kusin hit en sväng för att kika på Molly och sen for vi iväg hem till Hans o Maria för dom ville träffa Prinsen oxå :) Så det var trevligt :)


Sen lördan så tror jag att jag skrev vad jag gjorde men sen i söndas så började vi fixa lite inför advent, jag o pappa satte upp ljusslingan i busken och så var jag o pappa ute och gick med prinsen :) åsså kollades det ju på skidåkning för nu har ju världscupen startat så nu har man nånting att titta på på helgerna igen :)


Igår var det måndag och jag och Molly sov till sex först och sen till åtta. så fick hon frukost då åsså  va vi ut en sväng och sen var det min tur att äta frukost och då var v i inte ut sen :P haha! Sen så åkte vi lite bi, satte upp adventsstakarna och lite sånt där och gjorde fint åsså gick vi emot mamma sen, hade koppelträning och det gick kanon! Blev lite brydd först vad det var för ett konstigt "rep" som jag höll i men sen var de inga knussel utan hon sprang bredvid mig, först på vänster sidan och sen höger så det gick väl inte så himla bra att få henne att gå på en och samma sida men större delen av tiden så gick hon faktiskt på vänster så det var ju kanon bra! Jag trodde det skulle bli mkt krångligare att få henne koppelvan, eftersom hon har sprungit så mycket löst nu men det gick på första försöket, helt otroligt! :) ja sen gjorde jag väl inte så mkt mer igår tror jag, inte vad ja kommer ihåg!


nä nu ska jag ta och kolla farmen lite grann! :)
Ha en fortsatt trevlig dag!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards