Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Evelina - 9 november 2012 14:19

Snacka om att det här har vart en lyckad spenderardag idag! :) Är sällan som man verkligen har hittat allting som man ska ha åh lite till,men idag blev det så :) elr ja, inte riktigt allt hittade jag väl, blev utan kompostgaller men har några hemma så det gjorde inte så mkt ändå :P


ja o mamma var ju iväg till lightvalley idag, mest bara för att vi skulle leta efter kompostgaller, så vi åkte runt på lite olika affärer men fanns ingenstans.. så hittade jag en present till brorsan som fyller 25 nästa lördag som åkte med, så nu är hela hans present komplett, fattades den här grejjen bara! Sen så åkte vi iväg till dollar, och där hittade jag ett par gardiner som jag har velat ha förut men som inte fanns i min längd då, mitt fönster är 120 cm åh gardinen var 140 cm men nu fanns 120 så då åkte den med! Sen hittade jag dvdfodral, 10 pack 20 kr åsså har jag ju haft sånna problem med att hitta en dataväska till min dator, den är ju 17 tum den så det är lite svårt åh hitta en som passar, hitta en på kontorsvaruhuset men att betala 1000 spänn för en dataväska kändes lite väl magstarkt, inte var det en sån jag ville ha heller, så hitta ja en på netonnet för 500 spänn, likna ungefär den som jag ville ha men inte riktigt åh kände mig lite snål då :P MEN så idag så hittade jag exakt den dataväska jag ville ha, på dollar, för 100 spänn åh passar min dator perfekt! Så den åkte ner i vagnen direkt, så får jag den som julklapp :) Var jag själv som ville de för jag har hittat ett ställe att ha min dator på nu så den slipper ligga på rumsbordet!


Sen åkte vi iväg till teamsportia för att leta efter en vinterjacka som jag hade hittat, hade hittat två st, en för 999 och en för 1299, den för 999 prövade jag först och den var inte så bekväm, varm åh klumpig åh ha på sig! Men så såg jag inte den andra direkt så hittade två tröjor som jag ska få i julklapp, som jag gillade och sen innan vi skulle gå åh betala så gick vi förbi en ställning åh där hängde den ju! :D Precis den jag ville ha! Dock för 1299 kr, men den åkte med iaf, så drog jag mitt klubbkort åh fick 50 kr rabatt, jo det var ju bra tänkte jag så var den ju lite billigare, men när jag kom hem och kollade kvitto så visade det sig att den var nedsatt, så den kostade 799 kr och så 50 kr rabatt på det, blev 749 kr! Snacka om att jag blev glad! :D Jag ska knäppa ett kort åh visa sen, ska ändå knäppa på det ja köpte på ikea så :)


så jag är verkligen nöjd med dagen! :)
Åh sen nu när posten kom så fick jag ju tre filmer med!
 
Johan Falk, dom tre nyaste :) Så nu har jag åh göra i helgen! :)

nä, nu måste jag gå!
Adjööö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards