Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Evelina - 30 november 2012 08:06

idag är det fredag och nu ligger jag i sängen och funderar på om det har kommit mkt snö i natt, bara vräkte ner när jag åkte hem från jobbet igår så förhoppningsvis fortsatte det så restenav natten :)

Idag blir det storstädning på rummet, adventsfint ska de bli, sen tror jag banne mig att tomtarna åker fram åh åh sen hade jag tänkt att jag skulle vänta med granen, men som nån sa,det är ju så fint när granen lyser ochdet är sån kort tid man har den framme, är ju dagarna innan jul åh sen får den stå över jul och nyår och sen åker den ju ut så varför inte ta fram den redan nu:) Tror jag ska gö de faktiskt, är ju en plastgran jag ska ha på mitt rum så den barrar ju inte heller :P hähä!

Igår så innan jag åkte åh jobba så bytte jag gardiner i köket och gjorde lite adventsfint, bytte dukar åh sånt där :) Riktigg fint blev de om ja får säga de själv åh de va skitkul åh överraska mamma o pappa :) som vanligt :)

nä nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och gå ner och ge Molly lite mat, sen ska vi väl ut åh sen ska jag sätta fart åh dona me allt uppe :) Får se hur vädret är om vi kanske kan gå emot mamma när hon slutar eller hur det blir, det visar sig :)
Hade velat ut åh springa åh men med ett knä som gör ont som fan så känns de inte optimalt, kommer ändå inte kunna springa nå! Men snart e de dagsför skidåkning åh då ska jag banne mig åka oavsett hur ont de gör, så de så! :)

nä stiga upp var de ja!
Ha en trevlig dag!
adjö

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards