Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Evelina - 28 november 2012 07:52

onsdag idag och jag har vart vaken i en timme nu, har hunnit med att vara ute åh läst tidningen åh kollat facebook :)

igår jobba ja ju åh de gick kanonbra! Var riktigt roligt att vara tillbaka igen måste jag säga :)!

Det enda jag har planerat idag är att träna Molly på lite bilåkning åh fara till Lightvalley åh gå på dollar :) Sen tror jag det är lugnt resten av dagen, såvida inte bemanningen ringer så jag åker på att jobba ikväll oxå! Det vet man ju aldrig! Men förhoppningsvis är de lugnt för jag ska ju se bonde söker fru ikväll plus skidskytte! Int har ja tid åh jobba då e :P Hehe!

Nä nu ska jag ta åh ge Fröken Molly lite mat åh sen tror jag vi ska gå upp åh sova en sväng igen efter vi vart ute :)
Ha en trevlig dag :)
adjöken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards