Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Evelina - 16 november 2012 22:26

Idag skickade min kära vän Emelie ett sms till mig halv åtta, min personliga väckarklocka :P hehe!
så låg åh drog mig till kvart över åtta så hoppa ja upp då åh rev ur sängkläderna åh slängde en del i maskin åh resten ut på vädring!
sen tog jag med mig Takkos ut på en promenad åh sen när jag kom hem så bädda ja in i sängen åh dammsög åh torka golven :)

så innan klockan va tio hade jag gjort allt det plus duschat åh ätit frukost :) sen satt ja o kika på datorn innan det var dags att fara :)

För idag var ju dagen jag skulle bli hundägare igen! denna gång till en liten shetland sheepdog tik :)

var framme med uppfödarn till klockan ett, myste med valpen, prata, fick information, fick en massa papper åh skrev på papper! var där en timme typ innan vi for hemåt! Hon satt i buren först men direkt så började hon gnälla så tog ut henne så hon fick sitta i mitt knä, gnällde lite ett tag men sen så somna hon i mitt knä! Efter ett tag så fick hon lägga sig i buren igen fast med luckan öppen åh tillsist prövade jag att stänga den åh de gick kanon! Hon la sig ner åh somna åh va så duktig så :)

Nu ikväll va broder åh Maria hit en sväng åh kikade på tösen :) så har vi myst, lekt åh lärt känna varann!

Nu ligger jag i sängen åh kiker på Johan Falk åh hon gnällde nyss men blev tyst när jag kliade lite åh hon fick småbita lite på fingrarna, hon saknar nog sin mamma lite grann :) men nu blev de tyst så nu har hon nog somnat :)

nä nu ska jag fortsätta titta på filmen :) adjö!
bild på Misti finns längst ner i inlägget :)

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards