Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Evelina - 17 november 2012 21:56

Idag är det lördag och första riktiga heldagen som hundägare :-)

natten har vare kanon, vi gjorde en sista rastning vid tolv tiden igår kväll innan vi la oss för natten och sen sov vi hela tiden till halv sex då va vi upp en sväng åh sen sov vi till åtta igen :) det är jag jättenöjd med, hade ställt in mig på en natt med en mkt orolig och ledsen liten valp men det gick ju kanon :)

idag har vi sprunge ut åh in mest hela tiden, vi har busat åh lekt åsså var vi iväg till brorsan åh gratulera han på födelsedan, mamma o pappa va med oxå förstås :)

sen nu ikväll så har hon vart jätteduktig på att säga till när hon vill ut och hon har väl misslyckats en gång på hela kvällen åh gjort inne åh då var de mitt fel för att jag inte förstog vad hon ville :) Hon e så duktig min lilla tjej <3

nä nu ska jag ta åh ladda in ngra nya avsnitt av tre kronor på usbminnet innan de e dags att gå ut en sväng åh sen blir de natta :-)
Ha en fortsatt trevlig lördag!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards