Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Evelina - 13 november 2012 16:08

Usch, just nu hatar jag spotify.. JAG KAN INTE LYSSNA PÅ DEN LÄNGRE!!

Har inte haft ett dugg problem med det under hela den här tiden som jag har haft det och det är typ ett år,  utan jag har kunnat lyssna på den hela tiden,varje dag, hur länge som helst! Men nu, nu är det stopp.. typiskt oxå!
Fick ett meddelande om att mina 10 timmars restiktion elr va fan de stog nu hade gått ut..

meeen samtidigt fick jag ju ett meddelande om gratis spotify premium så kanske ska ta och utnyttja det nu då, så kan jag ju använda de i mobilen med! Grymt!

Men eftersom det där gratis premiumet bara räcker i 30 dagar,så är det kanske inte så lyckat, kanske ska spara lite på den så jag får ha det till närmare jul! Men är det nån som vet när jag kan lyssna som vanligt på min spotify igen? Asså med reklamen! Tar det en månad elr ännu längre tid?


aja nu ska jag försöka leta reda på alla låtar på youtube då, tur det finns iaf! Än så länge..


Av Evelina - 13 november 2012 15:38

Tisdag och idag har det vart en sån där lugn tisdag som det kan vara ibland, men det gör absolut ingenting  för jag är så grymt trött idag så jag skulle kunna sova bort hela dagen! Vette fanken vad det är, men kan nog ha nått att göra med att jag somna typ halv två i natt på grund av de förbannade knäna och sen så var jag vaken före nio imorse, hade väl inte fått de timmar jag behövde! Men det tar man väl igen så småningom! :)


Idag då så var ja o mamma till lightvalley en sväng åh uträtta lite ärenden, åh sen så handla vi lite på byn innan vi for hem. Såå idag så har jag slagit in julklappar, tror jag slog in 5 st eller nåt sånt :) Är mer än en månad kvar till jul och det har redan blivit en hög åh då är det bara två st som har julklappar där, det är typ 3 till mig och 4 till prinsen :) hehe!


ska jag säga mer då? joo bemanningen ringde idag på eftermiddan så ska jobba dan på julafton, sen 27,28 och 29 december och sen 1,2,3 januari :) Så det blir nog bra :) Kanske blir det sista jag jobber åh i januari, för förhoppningsvis kommer jag in på högskola och då börjer jag ju där i mitten av januari! Men känner nu att jag är redo att sätta mig på skolbänken igen så man har nått att göra om dagarna :)

Nä nu ska jag kika farmen igen :P hehe!
adjöken!

Av Evelina - 13 november 2012 00:06

idag e de måndag åh en ny vecka :-)

den här dan har bara fluge iväg fort som bara den! ändå var ja vaken redan klockan nie imorse så jag har ju hunnit med en del ändå fast ändå inte om ni förstår vad jag menar! iaf så efter frukosten åh efter jag suttit med datorn en sväng så for jag iväg till Maria åh hälsade på, åsså tog jag med mig prinsen ut på en promenad åh sen medans han låg åh sov ute i vagnen så satt vi åh prata en massa skit :) hehe

sen nu ikväll så var jag, mamma o Maria iväg på ljusparty hos en granne :-) var riktigt trevlig åh mkt ljus åh ljuslyktor att titta på :-)köpte lite värmeljus åh en ljuslykta :-) elr ja mamma gjorde :-) hehe

nu så ligger ja o titter på tv men tror jag ska ta åh stänga av nu åh sova lite! elr försöka iaf, har ett par knän som gör ont så in i helvete så får se om de blir nå sömn i natt men de hoppas ja på :)
nä godnatt!
adjöken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards