Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Evelina - 6 november 2011 18:54

Nu var det söndag IGEN , herre jösses! Nu är det ju dags för en ny skolvecka imorn ju, åh jag tycker det känns typ som om det var i fredags som jag gick på höstlov, men nej då! inte var det så e! Fast jag hade ju gärna varit hemma en vecka till, men det är ju bara 6 veckor kvar till jullov så :) Men vad säger jag? 6 VECKOR??!! Är det inte längre? :O Wow, dags att börja planera alla julklappar på riktigt kanske, åh inte bara slö fundera lite!


iaf så idag så har jag jagat Jazmine ute, hon satt och lura på fåglarna och ville ta ngn så jag jagade henne runt hela gräsmattan :P men kan ju säga att jag gav upp före henne xD, sen så tog jag och klippte ner en buske som vi brukar klippa ner inför vintern och la granris över den. Sen så när jag var klar med det och hade varit inne en stund så tog jag med mig Ludde ner på byn och titta om det fortfarande brann på gravarna och sen var vi in på dellan en sväng, handla lite grejer och skicka iväg ett paket!

Sen nu ikväll när jag satt och titta på världscupen i hästhoppning så kom världsettan Eric Lamaze  in med sin häst Hickstead, och kort efter att rundan är avslutad så kollapsar Hickstead och dör, drabbades troligtvis av en hjärtattack. Hickstead blev 15 år. Man fick se när det hände och när man såg det så tänkte jag på den underbara hästen som jag kände under 5 år, och som dog den 7 november 2010, och fick en sådan otrolig saknad efter honom. Samtidigt som jag tyckte grymt synd om Eric Lamaze!
Vila i frid Hickstead!
 

på bilden ovanför, Eric Lamaze och Hickstead

  
Jag saknar dig Sultan <3

Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards