Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Evelina - 23 november 2011 18:48

Herre jösses va trött åh seg jag har varit idag! Det är ju helt otroligt! Åh igår kväll gick jag och la mig strax före tio, och halv elva så var jag uppe åh renbädda sängen, så det sluta ju med att jag var jätte pigg efter det så då fick jag lägga mig och titta på film en stund för att kunna slappna av. Anledningen till varför jag blev tvungen att renbädda sängen var att Jazmine hade vart på kattlådan nere, och sen så hade hon kommit upp till mig och satt sig överallt i sängen, och sen hade hon haft diarré som hade fastnat i pälsen, så ni kan ju tänka er vilken odör åh hur sängen såg ut! Fyy..


iaf då så vare sovmorron idag, mamma väckte mig halv tio så jag gick ner då åh käka frukost. Kvart över elva åkte jag mot skolan, hämta upp Susanne också, sen strula de lite så vi kom till skolan lite sent. Sen sluta vi tre så då åkte jag hem, var in på delins åh köpte amaryllis till mamma. Sen nu ikväll så har jag inte gjort så mkt!

Nu ligger jag och tittar på Extreme makeover weightloss, var en person där som vägde över 200 kilo när hon börja, sen efter ett år hade hon gått ner 82 kilo!Duktigt! :D Men det är typ slut nu, så nu ska jag ta och göra lite rehabilitering och hoppas på att bli klar med en uppgift innan klockan 8! :D
Adios!


Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards