Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Evelina - 20 november 2011 19:58

ja imorse klockan åtta så hämta brorsan och Maria mig, för att vi skulle åka till Birsta och gå på Ikea åh shoppa lite grann! :) så sagt och gjort, och eftersom det var så halt ute så blev vi tvungen att åka e4;an, vilket är ganska onödigt tkr vi, eftersom att då får vi först åka 8 mil söderut ner till Hudiksvall för att sen åka 8 mil norrut för att komma till Sundsvall. Vi brukar åka en väg som går i princip rakt över så det tar typ 2 timmar att åka, men idag tog det 3. Iofs så kan det bero på att vi åkte in i Njurundabommen och åkte efter ngn väg där och den var alldleles snorhal, vi åkte utför en backe så tappa vi styrningen på bilen så vi bara gled nerför backen och släpvagn hade vi ju åh möte fick vi, så dom tyckte det var lite läskigt där ett tag men jag satt ju i baksätet så man känner inte lika mkt då e som när man sitter fram. Men fram kom vi men inte förrän klockan 11.


Börja på Ikea, där jag hitta det jag skulle åh dom fick sin tvmöbel som dom skulle dit och köpa, men då blev det lite strul där åh för dom hade inte den uppsatt utan alla delar var utspridda över hela vardagsrumsavdelningen, men det kom en snubbe som hjälpte oss och sen gav han oss lite fel nr på tag själv lagret, så vi hitta inte det vi skulle och sånt där. Men till slut så, men om det blev rätt ,det vet vi inte förrän dom har öppnat och ska börja sätta ihop det :P Efter ikea , så blev det intersport där jag skulle kolla på springkläder, men 1200:- för en jacka var lite väl, och sen skulle jag kolla på skidhandskar och då kosta den billigaste 450kr ,så nja :P kollar på affärerna här hemma istället! Sen Gina där det blev två tröjor, och till sist på rusta där jag köpte talgbollar och hundgodis :), vid tre så åkte vi till sibylla i sundsvall åh åt hamburgare, och jag fick skitont i magen av den! Sen åkte vi hemåt åh var hemma halv sex :) efter 2 timmars bilfärd (Y)

Nu sen jag kom hem så har jag bokat biljetter till Stockholm på lördag! :D Så nu äre bara att vänta åh längta! klockan 7 på lördagmorron åker jag och kommer hem 21.05 på söndag (Y)

Nu ska jag spela cs!
Adios

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards