Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Evelina - 13 november 2011 19:12

Hade tänkt vänta med att skriva ett inlägg till lite senare ikväll, men eftersom att det har blivit något knas med säkringarna i huset så kanske det är lika bra att skriva nu, så slipper ni bli besviken lixom ;)

iaf så löste det sig ganska bra med planeringen idag, vi var iväg då åh fixa de vi skulle, sen när vi kom hem så var det dags för lunch, och efter det så tog jag med mig Takkos ut på en promenad, medans pappa städa kojan,elementet och hundgårn! :) Så det var ju bra, så hann jag även gå åh lägga mig o vila bort huvvevärken ett tag innan jag tog itu med fruktsalladen som var dagens efterrätt och sen gjorde jag även en grönsallad till maten! :)
Efterrätten bestog av fruktsallad, glass, sockerkaka och vaniljvisp! :) Skitgott vare!

Sen nu imorn så ska ju jag,susanne o malin börja med vårat projektarbete, så vi ska ju börja träna också ska vi ändra om kosten, och jag var ju helt inne på atkinsmetoden men efter att ha läst lite om den så vet jag inte riktigt vad jag tkr om den längre, allra helst eftersom jag läste om en 16-årig tjej som hade dött av hjärtsvikt efter att ha gått efter den metoden i två veckor . så njae! plus att man kunde börja lukta illa av den? nä får nog leta vidare efter en bättre diet att gå efter! GI klarar ju inte jag av åh gå efter, eftersom jag inte äter ett skit av det som är med där. Men man kanske kan ta bort lite vad man vill så det blir som en liten blandning av en helhög med dieter? för samtidigt på atkinsmetoden så fick man ju inte äta frukt, och jag älskar ju frukt, så hur skulle jag kunna klara mig utan det i typ 6 veckor då? Frukt tar ju jag istället för godis på veckorna, så då kommer det ju aldrig gå!
Nä ska fortsätta leta vidare efter dieter nu!
Adios!

Av Evelina - 13 november 2011 10:16

Idag är det alla pappors dag! :D så Grattis till alla pappor som finns där ute! :D

nu är klockan kvart över tio och jag har precis ätit frukost och nu sitter jag och tittar på Madicken på Junibacken på tv! :) idag har jag en hel hög med grejer som ska göras och hur jag ska hinna med allting det har jag ingen aning om!
För det första så ska jag,mamma o pappa åka iväg åh fixa presenter till brorsan som fyller år på torsdag, och eftersom jag inte vet om han läser min blogg, vilket jag inte tror att han gör men man vet väl aldrig, ngn gång ska väl vara den första lixom! Så kan jag inte skriva vart vi ska för då räknar han nog ut vad han ska få! :P
Sen så är det ju damskidåkning klockan tolv som jag vill se, plus att jag ska ut och gå med Takkos och sen städa hundkojan och hundgårn och dammsuga hans element. Såå hmm.. hur ska jag hinna allt innan det blir mörkt?

plus att jag ska hinna göra efterrätten också till ikväll då brorsan och Maria kommer!


Nä man kanske ska sätta fart för att hinna med allting man ska göra :P kan ju vara en fördel det..

Ha en bra dag!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards