Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Evelina - 24 november 2011 20:08

Nu är årets julpynt uppe! :) eller ja, årets åh årets, det är väl samma som det alltid har varit fast på kanske lite annorlunda plats, vad vet jag :) Det var egentligen inite meningen att jag skulle upp med tomtarna idag, utan de skulle bara bli julgardiner, dukar, adventsljusstake, bollen och adventsgranen, men jag kunde inte låta bli när jag såg tomtarna och allt det andra!   
Så se och njut av att julen snart är här!


 

   


   

     

Ska jag ha den här blåa slangen där den hänger, eller ska jag hänga den ngn annanstans? Funderar på där med sängen också med tavlorna, ni ser vart jag menar på första bilden eller ja, ni ser halva tavlan iaf, ovanför julgranen :)! Men än så länge så får den hänga där den hänger för det blir ganska mysigt sken av den där :)
Nu ska jag plugga till religionsprovet imorron!
Adios!


Av Evelina - 24 november 2011 18:29

Tänkte att jag skulle ta och slänga in ett inlägg innan jag ägnade kvällen åt att läsa på till religionsprovet imorron. Men har lite  svårt att koncentrera mig på att läsa till prov innan klockan åtta på kvällen. Skit skumt, efter det går de skitbra och man fattar direkt, men före så går det lixom in genom ena örat åh ut genom det andra! Knepigt! hehe


iaf då så idag så hade vi först svenska, åh träna på att prata högt inför klassen. Jobbigt vare kan jag ju minst sagt påstå. sen var de håltimme, gjorde inte så mkt. naturkunskap, kolla massa energigrejer åh sånt. Sen lunch åh de var fisk så jag o Lotta drog på dellan åh köpte frukt och sen köpte jag en drickyoghurt, sen blev det julmust åh! :P oxå fuska jag med godis, känns inge pepp åh köra träning, sen har jag ont i halsen åh jag vill inte bli sjuk till helgen så känns onödigt att träna då, plus att jag höll på att svimma i tisdags p.g.a näringsbrist så jaah. jag vet inte ja! haha

Sen vare de omvårdnad, vi titta på en dokumentär, jag höll på åh somna. Sen sluta vi kvart i tre åh jag åkte hem.


Nä, nu tror jag banne mig att jag ska julpynta! Är första advent på sönda, jag kommer hem sönda kväll, åker lördag morron. imorn blir de skola på dan, iväg till brorsan direkt efteråt o gå ut med Jack, sen hem o iväg åh handla me mamma och sen hem och byta om åh iväg till Evelina innan det blir mörkt. Hoppas som fan att jag får sluta tidigare imorn! Sen kommer kvällen gå åt till att packa o dona me grejer sen tänkte jag ha lite fredagsmys med film! :)
Nä nu blire julpyntning, bilder kommer!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards