Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Evelina - 10 november 2011 18:54

Här kommer det en hel drös med bilder! :)

OBS!! Texten hör till den bild som den står under!!  OBS!!
 
Mirabell :)  
Såå söt ! :D  

<3


<3


   

broder fick hem sitt älghorn för ngn dag sen, titta så fint det blev! :D


 

Findus <3


 

Jazmine <3


 

Nisse <3


   

Ludde<3


Fotade mina fyra små älsklingar häromdagen åh på dom här bilderna så blev dom så söta,så blev bara tvungen att visa dom! :D


Nu blir det film!
Adios!

Av Evelina - 10 november 2011 18:17

Nu är det kvällen igen, och det löste sig rätt bra med mitt problem som jag hade nu på eftermiddan. Vi gick till handledarn när vi hade slutat tio i tre och sen så gick vi igenom gymmet och han visade oss hur alla maskiner fungerade och sånt där, och sen vid en halv fyra så gick vi tillbaka in till skolan och prata med lärarn där om rehabilitering & habilitering, så nu är allting under kontroll :)


sen när jag skulle åka hem ifrån skolan så hade det blive is på rutorna! så jag såg varken framåt, bakåt eller åt sidorna när jag satt i bilen, så på med bilen och fläkten på högsta och varmaste och sen värme på bakrutan. Sen fick jag leta igenom hela bilen efter en isskrapa men hitta ingen så jag fick ta en skiva och skrapa med xD, men frågan är ju bara hur den skivan fungerar nu! men nu har pappa lagt isskrapan i bilen så nästa gång ska det gå bättre :) hehe


nä nu ska jag ta och ladda upp bilder på Mirabell och så ska jag ta o göra lite läxa! :)
Adios!

Av Evelina - 10 november 2011 10:22

Sitter på skolan nu och har håltimme, fram till tio över elva då det är dags för naturkunskap, inte ett dugg taggad! Åh med tanke på att vi har läxförhör på en läxa som jag inte begrep ett skvatt av gör ju inte saken bättre precis.. så frågan är väl hur det kmr sluta! men återkommer om det när det är klart!

Sen på schemat står det omvårdnad från klockan 1 till klockan 3, kvart i två ska vi lyssna på en föreläsning till klockan tre. åh sen vare ju det där som gjorde det lite struligt för mig som jag nämnde imorse. Men får väl se om Malin och Susanne behagas pallra sig iväg till skolan annars vet jag inte riktigt vad jag gör.. vill ju börja träna så man slipper ha det hängade över sig, vi ska ju trots allt träna i 6-8 veckor och det kan ju vara bra att göra det på hösten med tanke på all rapport som ska skrivas efteråt och jämföra oss med varandra vem som hade lyckats bäst åh varför dom andra inte har lyckats lika bra, va dom gjorde för fel o.s.v Så det kan ju ta ett tag känns det som och eftersom vi har mer tid att utföra det på hösten så är de väl lika bra att sätta igång..


nä nu ska jag roa mig med spel på facebook!
Adios!

Av Evelina - 10 november 2011 07:48

Herrejösses va trött jag är idag.. somna inte förrän klockan var närmare halv två! och det är den förbannade fullmånens fel! Eller också beror det på att jag drack kaffe innan jag skulle lägga mig, men jag tkr att jag har ju inte druckit kaffe så himla länge, utan gör det bara ibland så inte borde det ha ngn inverkan e. men man vet ju aldrig! fast jag tror ju mig på fullmånsteorin, för jämt när det är fullmåne så har jag svårt att sova, oavsett om jag har druckit kaffe eller inte! :)


iaf idag då så får vi se hur det här går, då jag har ont i huvve och grymt ont i magen, känner av halsen med om jag ska fortsätta klaga.också trött då förstås som jag nämnde nyss. Åh då är det ju väldigt kul att åka till skolan för att ha 1 timmes lektion och sen håltimme i evigheters evigheter. bläh! men men plikttrogen som man är så åker man till skolan ändå.åh sen att jag inte vet när jag slutar idag gör ju INTE saken bättre direkt! Jag, Susanne och Malin ska träffa Maxim idag åh gå igenom gymmet så att vi kan börja med träningen nästa vecka! :) sen surra en annan lärare om att vi skulle ha ngn genomgång med rehabilitering idag med, herregud! Hur ska man hinna? + att det är ngn föreläsning som vi ska lyssna på, men den är slut vid tre, men då ska vi träffa handledarn samtidigt som vi ska ha genomgång på rehabiliteringen. Aja får väl se hur det blir!

Nä nu ska jag försöka logga ut ifrån bloglovin, det hade inte loggats ut automatiskt när jag stängde av datorn, knepigt! vilket betyder att jag INTE ska logga in på skolan,för då kan det bli problem! :)
Det här går inte längre, Ludde måste ut och jag ska snart åka!
Ha en bra dag!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards