Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Evelina - 8 november 2011 20:15

ja nu är det tisdag och det innebär att skolans två jobbigaste dagar är avklarade! för på måndagar går vi nio till halv fyra utan varken håltimmar eller ngn rast som är längre än 30 minuter. sen på tisdagar går vi nio till halv tre eller fyra beroende om man ska göra projektarbetet eller ej, och lika där så är den längsta rasten på 35 minuter, så då har man ju fullt sjå att ta sig från lektion, in med grejerna i skåpet (fördel är ju om man har lektion i samma skola som skåpen står, vilket inte är alltid) och sen iväg åh äta, åh precis då brukar det vara ganska lång kö ibland beroende på vad det är för mat och vad det är för dag och sen in till skåpet igen och hämta böckerna för att gå till nästa lektion. Det här med att släpa med sig böckerna in i matsalen känns inte som en vidare värst bra idé då man ändå hinner hämta böckerna och komma i tid till lektionen sen.  nog om det!

Idag har jag haft naturkunskap först, sen var de omvårdnad och sitta åh lyssna på ngn föreläsning, sen var de spansk fisksoppa till lunch så jag, susanne, liselott och johanna drog ner på okq8 och köpte french hot dog istället till lunch, mkt godare än soppa kan jag ju tillägga :) tillbaks till skolan och iväg på religionen, jag satt typ åh rita hela tiden och lyssna på ngn film om islam,  sen iväg på svenska och sitta där åh lyssna o till sist iväg på klassråd för att sen strosa runt med Liselott till klockan blev tjugo över tre så jag kunde åka hem.


Imorn blir det sovmorron då vi inte börjar förrän halv ett, efter det blir det ett besök på dollar och in på en garnaffär åh köpa garn till ett par strumpor som mamma ska sticka åt mig! :) like it!

Men nu ska jag gå åh lägga mig o titta på noll tolerans, och vila mitt onda huvud och hoppas att halsontet ska vara putsväck imorron! Men det ska tydligen vara ngn aggresiv förkylning som går runt nu så med min otur ligger jag väl i förkylning imorn! men det får jag inte för jag ska vara taxi imorn :) hehe

nä filmen vare!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards