Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Evelina - 30 november 2011 19:04

Nu är det onsdag igen, och idag är det sista dagen av november månad år 2011. Så snart är även den här dagen till historien, är ju trevligt det med.


iaf då så idag så börja ja ju skolan klockan tolv och då hade vi förberedningar inför world aids day som är imorron, men ska inte vara med på det jag e men jag hjälpte till ändå för jag hade inget att göra. Sen så hämtade mamma mig när jag sluta skolan och då åkte vi åh kika lite i affärer och sen så gick vi vill optiken för jag skulle kolla synen idag. åh dumt nog så blev det glasögon.. har ett brytningsfel på ögonen så dom måste jobba så mkt för att jag ska se bra. Så från och med nästa vecka kanske så kommer jag ha glasögon när jag  läser,skriver, ser på tv och kollar på datorn. suck.. men men, de är väl la bara åh stå ut!


Nä nu ska jag ta och leka lite i photoshop och göra om en bild som jag ska ha till mitt muntliga nationella prov som jag ska ha nästa vecka! ska ju bli intressant ;) haha

Återkommer senare kanske!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards