Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Evelina - 25 november 2011 18:26

Imorron smäller det! :D Då vid den här tiden sitter jag nog på globen åh väntar på att få titta på Showen! :D Grymt! Längtar!


iaf så börja tio över elva idag, hade prov i islam, och jag tyckte de gick skitbra! Kändes som att jag kunde nästan allt så hoppas bara att jag svarade rätt åh då, var väl två frågor som kanske blev lite halvdanna men ändå! :) Dom hade jag inte ens vart med på så har jag rätt på dom så blir jag ju väldigt glad :) sen så var det dags för en omvårdnadslektion, och den gick snabbt som bara den! Sluta kvart över ett, så skjutsa hem Lotta då sen snabbt hem till brorsan och gå ut med Jack, myste med han en sväng åh. Sen hem åh hämta mamma åh iväg åh handla, sen åkte vi åh tände på gravarna och sen åkte vi åh kolla så Evelina hade det bra, hem och börja med maten.


Nu så håller jag på att ladda mp3:n så det blir klart till imorn, den ska nog få ladda hela kvällen, vilket betyder att jag måste ha datorn på hela kvällen eftersom den laddas via usbkabeln, skulle haft en sån där laddare som man pluggar in usb kabeln i som man kan sätta i eluttaget, kanske ska önska sig en sån i julklapp! :), kameran laddas, men får se om det blir nå bilder, beror på hur långt upp vi sitter :) åh sen mobilen är laddad.
Så nu ska jag gå åh packa!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards