Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Evelina - 21 november 2011 20:46

Åååh vad jag vill ha lördag nu! Helst nyss! Men absolut inte igår. Guudars skymningar vad jag längtar till helgen! Jösses :D


Ja iaf så hade vi ju natur efter de att ja skrev här sist, och det gick väl hyfsat,  fick reda på att vi skulle ha debatt imorn om kärnkraft så blev ju lite panikkänsla där ett tag, jag som inte gillar att prata. Men det känns lite bättre nu! :), men jag måste ju bara tala om att jag har vart så duktig på att prata idag, jag ringde helt själv till ambulansen i Ljusdal, sen så gick jag dit med några st o hämta kläder till öppet hus imorn, sen så gick vi till min gamla praktikplats på sjukhuset och fixade kläder där, åh jag prata och förklara för allihop hela tiden! grymt stolt över mig själv måste jag säga. Dom som känner mig vet hur mkt jag ogillar att prata med folk jag inte känner, men det kanske håller på att växa bort nu efter en sisådär 18 år :P bättre sent än aldrig lixom.


Sen har jag tänkt att jag ska ta och göra av med lite pengar på att köpa ett träningshjul! :)Ett sånt här vet ni:
 

har funderat lite på det nu ikväll och kommit fram till att det nog kan vara en bra investering! sen ska jag nog kanske ta åh köpa nya idrottsskor då jag får så grymt ont i höfterna av dom andra, men jag ska pröva dom ett tag till, kan vara att jag är ovan åh som gör att jag får ont i höfterna!
Nu ska jag ta åh gå upp åh träna lite grann på rummet, blir nog ngra plankor åh lite hantlar :) Har ju ett bra program som jag använde när jag hade ont i knä åh inte kunde vara med på gympan i nian, åh de körde jag 1 timme 3 ggr i veckan, åh fick lite muskler av det! :) Så här ska hantlas!
Adios!

Av Evelina - 21 november 2011 13:52

Det är måndag, klockan är 13;52, jag är på skolan och har precis avslutat religionslektionen. Nästa lektion börjar tio över elva. Imorn är det dags för skola i 12 timmar! Taggad? inte ett dugg. Det hade väl gått med öppet hus om vi hade fått lämna skolområdet efter skolan är slut men inte nu inte. Nu ska vi vara där och ha lektioner från klockan nio till klockan två, resten är inställt och det var ju väldigt roligt att vi bara hade klassråd efteråt. suck. sen ska vi hålla på åh fixa inför öppet hus fram till klockan sex istället för att vi skulle ha gjort klart allting idag. irriterad jag blir...

Men vi fick iaf ledigt ifrån religionen imorn för vi ska ändå bara läsa till provet på fredag.


Nä, nu klarar jag inte av att sitta med datorn längre. får för ont i huvve, sen att jag inte slutar förrän halv fyra gör ju inte saken bättre direkt. Så först klockan fem är jag hemma idag. blääh!!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards