Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Evelina - 1 september 2011 15:10

Dom sa att trean skulle bli så himla jobbig, vi skulle inte ens få vara sjuk en dag för då missade vi alldeles för mycket. Men nu har vi gått snart två veckor i skolan, och varje dag typ så har vi fått sluta tidigt, men jag klagar inte! Tycker att det gärna kan få fortsätta så här hela året! :) inte mig emot lixom.


Men iaf då så idag så fick jag ta bilen till skolan igen, så att jag var hemma med Ludde lite längre än när jag skulle ha åkt buss, då han skulle vara hemma själv hela dagen, och jag skulle komma hem först och det var vid fyra, men då kom jag hem tre istället. Så hade vi svenska först på morronen, halvlåg och kolla på film bara, sen när den sluta kvart i tio så hade vi håltimme fram till klockan var 11.10, då det var dags för naturkunskap. På den lektionen så kolla vi på svampar, och jag som hatar svamp och inte ens klarar av att ta i dom tyckte att det inte var särskilt kul. sluta den lektionen kvart över tolv och då gick vi åh käka, man var ju lagom hungrig då, också kommer man till matsalen så är det soppa till lunch, wiho, elr inte. Så min lunch idag blev äppelpaj :P går ju det med! Sen skulle jag skjutsa hem johanna innan vi börja lektionen igen, men så fick jag sms av frida att vi inte hade någon lektion för att läraren var borta. Åh då hade ju jag alla min grejjer på skolan så det var ju bara att åka upp dit igen, åh sen åka hem. Så var hemma vid en halv två.


Åh nu så har jag suttit och skrivit klart om bulimi och ätstörningar och skickat in den så det är klart, slipper man fundera något på det, åh nu har jag ingen mer läxa den här veckan. Imorn ska jag och Lotta få information om hur vi ska gå till väga med kursen rehabilitering/habilitering som vi ska läsa, det betyder att jag kommer vara ledig när övriga klassen har individuellt val, och som tur är så är det inlagt som första lektion på morron eller som sista lektion! så jag slutar tidigt och får sovmorron! grejt! :D


nä nu skiter jag i det här,  nu har jag babblat på nog!
Ajdö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards