Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Evelina - 19 september 2011 17:57

Idag var det dags för första praktikdagen, och det gick väl bra, hyfsat iaf! Börja 7 och sluta 3,åh nu är jag ledig till på fredag, lite så där mjukstart lixom. Men sen jobbar jag från fredag till måndag, värsta grispassen men det funkar väl det med, de måste ju göra det så jaah.


iaf så i helgen så har jag inte gjort så himla mkt, strosa på lite i lördags åh dona med det ena och det andra. På kvällen var jag, mamma o pappa ute och åkte en sväng, kolla vart min praktikplats låg åh sånt där, åsså åt vi nog årets sista mjukglass, synd. Sen var vi hemma lagom till åtta så vi kunde titta på fångarna på fortet. Tkr de e bra ja!
Sen på söndan då så låg jag och kolla på Tre Kronor, från typ nio till tolv. då jag satte fart och börja riva ur sängkläderna och tog ner gardinerna åh putsa fönstrena, hann precis sätta upp dom nya gardinerna när brorsan och hans tjej kom så jag fick en liten paus :P men sen när dom  skulle ut med Takkos så var det bara för mig att fortsätta städningen, med dammning, inbäddning av säng, dammsugning och torkning av golven! Så det lukta väldigt gott där ett tag! :)

Ikväll så vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det med tv-programmen :P, vill se Ensam mamma söker på 3;an klockan åtta samtidigt som det är Maestro med snyggOla på ettan klockan åtta, åh båda räcker till nio.. hmm. får väl lösa det som vanligt med att man kollar på Ensam mamma, och i pauserna på maestro! Det är tur att det blir ett program som man kollar på en kanal där det är reklam och en där det inte är reklam! :)

men nu ska jag gå åh kolla på tre kronor och fundera på hur jag ska göra!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards