Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Evelina - 5 september 2011 21:04

Ja nu är det kvällen igen, och jag har precis skrivit av mig lite grann som ni ser ligger i ett låst inlägg.

iaf så ikväll då så hr jag inte gjort ett skit, bara luggit i soffan och sovit och kollat på tre kronor, är nu först typ som jag har kvicknat till igen, hehe. Tror att jag har någon förkylning i kroppen, mådde skit idag på eftermiddan, ont i halsen så jag knappt kunde svälja, trött så att såg dubbelt, frös som ett as samtidigt som jag var varm så att det kändes som att koka! Men sen så var det bättre och nu är det väl lite sisådär, men det blir väl nog skola imorron, ändå, så länge jag inte har feber så får jag väl pallra mig dit.


Nä nu ska jag gå åh duscha, för klockan var visst nio, fatta inte det nyss jag e :P
Godnatt med er!
Adjö

Av Evelina - 5 september 2011 20:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina - 5 september 2011 12:20

Dags för en ny vecka igen då, och det är verkligen inge kul alls. Jag vill ha lov nu, direkt, punkt slut. Iaf så vill jag hem NU, direkt på stubin! Allra helst nyss. Känner att förkylningen håller på att ta ett strypgrepp om mig, ont överallt, trött som fan och fryser som en ja jag vet inte vad, typ en trana i antarktis, typ.

Ja iaf så har jag bara tråkigt idag, haft en lektion från nio till tolv, så man är ju lagomt trött på den här skoldan, åh sen att det bara är religion och naturkunskap kvar sen är ju inte mkt bättre. suck.


Nä nu ska jag sluta tjura, iaf så igår då så var jag , mamma o pappa iväg och kikade på lilla Hanna, min grannes bebis åh herregud vad söt hon är! :D åh jätteliten, hennes rumpa fick typ plats i min hand! :) Nja inte riktigt kanske men nästan då :) Men go var hon iaf! :)


Nä nu vet jag inte riktigt vad jag skriva mer, känner mig trött åh sur så det blir inget roligt inlägg för er att läsa :P
men adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards