Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Evelina - 10 september 2011 19:17

Av alla dagar som finns på en vecka , så tycker jag bäst om lördagar :D ingen aning om varför men det bara är så!


i natt har jag iaf sovit 6 timmar så det var ju lite bättre det då än fyra :P, somna halv två och vakna halv åtta, åh då kolla jag på en av filmerna som jag hade fått igår som jag hade beställt, det blev Irene Huss - det lömska nätet,och igår kväll så kollades det på Hur många lingon finns det i världen med mamma o pappa :), sen blev de frukost och de vanliga, sen så tog jag med mig Ludde ut på en kortare promenad, innan jag,mamma o pappa åkte till Hudik för att gå på marknan. Men det blev inte så mkt handlat, bara den traditionella mintkolan också blev det ett nytt halsband till Ludde :) Sen har jag inte gjort så himla mkt, skjutsa brorsan och Maria till en polare, så ska väl hämta dom sen någon gång. men när det vet man aldrig :P

Nä nu ska jag gå åh ta lite hostmedicin, hostar som en tok, och är hes så det låter jättekul när man pratar, rösten skär sig lixom :P hehe, men men, de blir väl la bra ngn gång! ^^
Det var allt!!
Adjöken sa Fröken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards