Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Evelina - 30 september 2011 18:41

Hela dan får, hon arbeta,
hon får jobba,
hon får streta,
putsa, diska, tvätta, damma,
varje dag är det detsamma.


Nja kanske inte varje dag, men idag så hann jag med en hel del när jag väl satte igång! Putsade fönste i tre rum och bytte gardiner där bara för att överraska mamma till hon kom hem, tvätta tre maskiner med tvätt, diskade och plockade ur diskmaskin, dammsög hela huset och torka golven och städa toan. Så man var ganska trött i fötterna när man var klar sen, men allting var klart på två timmar! Börja klockan tolv och var klar strax efter två! :)


Nu ska jag ta och kika lite på Tre Kronor innan det är dags för lite fredagsmys med en bra film!
Ha en fortsatt trevlig freda kväll alla!
Adjö!

Av Evelina - 30 september 2011 11:51

Nu är praktikvecka två av fyra avklarade och jag kommer från och med måndag nästa vecka att vara på dagverksamheten! Men jag måste medge att jag kommer faktiskt att sakna all boende och personal på stället där jag var nu! Men det ska nog funka det med!
Iaf så idag så har jag en hel del som jag ska hinna med att göra innan mamma kommer hem klockan 2, åh jag gick upp klockan halv nio bara för att jag skulle slippa stressa åh kanske hinna gå en långpromenad med Takkos innan hon kom hem, men så satte jag mig framför tv;n med frukosten och sen fastna jag där, sen kom jag på en bra låt som jag blev tvungen att gå åh leta upp på youtube, så då fastna jag ju vid datorn sen! :P Men jag har iaf startat diskmaskinen och påbörjat en tvätt (som jag tror blev klar nu) så den ska väl hängas den då. Sen ska jag dammsuga och torka golven åh putsa fönster i tre rum, bara för att vara snäll! :)

Nä dags att sätta fart kanske så man hinner, har ju bara två timmar på mig nu!
skriver kanske mer sen!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards