Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Evelina - 15 september 2011 19:55

Oj, vart i hela friden har den här veckan tagit vägen? Jag har lixom inte hunnit uppdatera något alls! Men en liten snabbresumé är jag skyldig er tycker jag!
Måndag;  tillbaka i skolan igen, hade en lektion och slutade tio i elva, då fick jag, Lotta och Johanna gå åh käka för att vi skulle följa med op-vux till forsa genom rehabiliteringskursen.Fick världens hostattack alldeles precis innan vi skulle börja, så fick tillbringa de första fem minuterna vid vattenkranen...

 Sen kom jag hem vid halv fyra! Resten av kvällen var lugn.
Tisdag: Kommer inte ihåg vad jag gjorde, var på skolan på dan tog det lugnt resten av kvällen. Fick lika jobbig hostattack på lunchen på skolan som jag fick på måndan, så fick sitta åh dricka vatten hur länge som helst innan den släppte.

Onsdag: Skolan på dan, och sen på kvällen var jag på bio med min storebror, hans tjej och hennes kompis, vi kolla på:
  Jägarna 2 :) grymt bra film må jag säga! :D

Idag, torsdag; Så har jag varit på skolan som vanligt, och nu ikväll så har jag inte gjort så mkt. Läst lite till provet i psykiatri imorron. inte kul! Åh imorn är sista skoldan på 4 veckor, för sen äre praktik och jag är inte det minsta taggad, längtar inte ens. Så får väl hoppas att det blir jävligt kul!!


Nä nu ska jag kolla på superstars! Nu har jag inte tid med det här längre!
Adjö!

Av Evelina - 15 september 2011 10:51


Jag tävlar om ett valfritt kalastema från kalaslagret hos Sandra för att
tävla klicka HÄR

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards